Rólunk

Megbízható irodai szolgáltatások


Miért válaszd Inter-Office-t ?


Manapság már egyáltalán nem újdonság, hogy bármit meg tudsz rendelni online: bútort, ruhát, ételt, bármit. Még a játékok is házhoz mennek. ? Sőt, már nem csupán a tárgyak, hanem a szolgáltatások is elérhetőek online, pl. konzultációk, előadások, tréningek és sorolhatnám még.

Miért ne lehetne a munkaerőt is virtuálisan igénybe venni? Egyre többen dolgoznak rugalmas időben, menet közben, otthonról. Rengeteg tevékenység elvégezhető személyes jelenlét nélkül.

Hogyan működik a virtuális iroda és asszisztencia?

Mi, az Inter-Office-nál, azt tapasztaljuk, hogy az emberek többsége már nem idegenkedik az adminisztráció kiszervezésétől, az ilyen együttműködési lehetőségtől. Azonban, ha valaki mindenképpen ragaszkodik a személyes találkozáshoz, igyekszünk ezt az igényét is kielégíteni. 

Az online asszisztens kiválasztásra nagyon nagy hangsúlyt fektetünk. Fontos, hogy ideális és hatékony munkakapcsolatok alakuljanak ki. Célunk folyamatos és hosszú távú együttműködések kialakítása. A hozzáértés, tapasztalat és az összhang már a próbamunkák során megmutatkozik.

Az első pár alkalom talán furának tűnik, de idővel minden rutinszerűvé válik. Ha elkezdünk együtt dolgozni, teljesen egymásra hangolódunk. Az együttműködés ideje alatt teljes emberként állunk a vállalatod, céged rendelkezésére. Ha bármit javítani, módosítani kell, garantáltan a legrövidebb határidőn belül elvégezzük. 

Mibe kerül egy virtuális iroda?

Az együttműködés egyik legelőnyösebb tulajdonsága, hogy igen költséghatékony és praktikus. Nincs további felmerülő bérköltség, és nincs szükség plusz infrastruktúra kialakítására, hiszen csapatunk minden szükséges eszközzel rendelkezik.

Miért válassz minket?

  1. Az online asszisztens munka során minden információt teljesen bizalmasan kezelünk.
  2.  Az együttműködés megkezdése előtt titoktartási nyilatkozatot teszünk.
  3.  A felmerülő problémákra azonnal reagálunk, megoldási javaslatokat teszünk, és igyekszünk csapatjátékosként dolgozni. 
  4. Csak az elvégzett munkáért kell fizetni.
  5. Munkáinkra 30 napos garanciát vállalunk.

Kérj ajánlatot virtuális asszisztens szolgáltatásra!

Ugye, milyen egyszerű és praktikus?

Küldd el nekünk igényeidet, és mi már meg is tesszük az első lépést, hogy segítő kezet nyújtsunk vállalkozásod kiteljesedéséhez.

Könyvelési szolgáltatások teljes körét vállaljuk:

    • Főkönyvi könyvelés
    • Naplófőkönyv, pénztárkönyv vezetése
    • EVA: kettős könyvelés vagy bevételi nyilvántartás vezetése
    • KATA: bevételi nyilvántartás vezetése
    • Házi pénztár vezetése
    • Pénztár bizonylat kiállítása
    • Analitika vezetése (szállítók, vevők, bank, pénztár, tárgyi eszköz stb.)
    • Számviteli politika és egyéb szabályzatok elkészítése
    • Képviselet NAV, ONYF, NEAK (régi nevén OEP), VPOP, önkormányzat előtt
    • Kérelmek, beadványok elkészítése hatósági ügyekben
    • Éves mérleg és beszámoló elkészítése
    • Főkönyvi kivonat és kimutatás
    • Elektronikus, internetes, online megoldások
    • Könyvvizsgálat előkészítése
    • Közreműködés a könyvvizsgálatban
    Bérszámfejtés
    Alkalmazottak, tagok bejelentése, kiléptetése
    • Munkaszerződés előkészítése
    • Béremelési értesítő kiadása
    • Nyilatkozatok kiadása
    • Bérelszámolás, munkabér számfejtése
    • Tagi jövedelem kivét, osztalék számfejtése
    • Béren kívüli juttatások elszámolása
    • Béranalitika készítés
    • Képviselet ONYF, NEAK (régi neve OEP), NAV előtt
    • Szabadság nyilvántartás
    • Táppénz ügyintézés
    • Elektronikus adatszolgáltatás a NAV felé
    Emellett mobilak vagyunk, a könyvelési anyagért szükség szerint házhoz megyünk, a könyvelés, a számfejtés eredményeit azonban már email-en bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére.
    A rendelkezésre bocsátott bizonylatok alapján elkészítjük a cég, vállalkozás számláinak feldolgozását (kontírozás, rögzítés, lefűzés), a könyvelt adatok alapján a főkönyvi kivonatot, a mérleget illetve a beszámolót majd azt email-ben az Ön rendelkezésére bocsátjuk.
    Elkészítjük, a közölt adatok alapján a vállalkozás bérjegyzékét, kilépő papírokat, utalási listát és az adóutalást. Évvégén kiadjuk az M30-as nyomtatványt és kérésre elkészítjük a munkavállalók 53-as bevallását.


    Inter-Office  
    Az oldalt a Webnode működteti
    Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el